ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Γράφω μια επιστολή σε ένα νέο φίλο μου από άλλη χώρα .
Θα με βοηθήσουν σε αυτό οι παρακάτω πίνακες.
Τι να προσέξω όταν θα γράψω την επιστολή
Κριτήρια
|
1. Γράφω στο κατάλληλο μέρος
της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία.
|
2. Προσέχω την προσφώνηση.
|
3. Κάνω τουλάχιστον πέντε
παραγράφους:
Πρώτη παράγραφος: Γράφω για τον
εαυτό μου
Δεύτερη παράγραφος: Γράφω για
το σχολείο μου
Τρίτη παράγραφος: Γράφω για την
πόλη ή το χωριό μου
Τέταρτη παράγραφος: Γράφω για
την Ελλάδα
Άλλες παράγραφοι: Γράφω ό,τι άλλο
θεωρώ σημαντικό
Τελευταία παράγραφος: Επίλογος
|
4. Γράφω προσεκτικά, με απλό
και κατανοητό τρόπο όσα θέλω να πω.
|
5. Χρησιμοποιώ τελικές και
συμπερασματικές προτάσεις (λέξεις: για να, να, ώστε και)
|
6. Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω
τα ίδια πράγματα.
|
7. Κλείνω την επιστολή με ένα
χαιρετισμό και υπογράφω.
|
Όταν τελειώσετε ξαναδιαβάστε την επιστολή σας και δώστε την στο διπλανό
σας για να την αξιολογήσει. Αξιολογήστε κι εσείς τη δική του συμπληρώνοντας τον
πιο κάτω πίνακα.
Ερώτηση
|
Ναι
|
Όχι
|
1. Έγραψε στο κατάλληλο μέρος
της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία;
|
||
2. Πρόσεξε την προσφώνηση;
|
||
3. Έκανε τουλάχιστον πέντε
παραγράφους:
Πρώτη παράγραφος: Έγραψε για
τον εαυτό τα του;
Δεύτερη παράγραφος: Έγραψε για
το σχολείο του;
Τρίτη παράγραφος: Έγραψε για
την πόλη ή το χωριό του
Τέταρτη παράγραφος: Έγραψε για
την Ελλάδα;
Άλλες παράγραφοι: Έγραψε άλλες
πληροφορίες που θεώρησε σημαντικές;
Τελευταία παράγραφος: Έκλεισε
την επιστολή του με έναν επίλογο;
|
||
4. Έγραψε προσεκτικά, με απλό
και κατανοητό τρόπο όσα ήθελε να πει;
|
||
5. Χρησιμοποίησε τελικές και
συμπερασματικές προτάσεις (λέξεις: για να, να, ώστε και)
|
||
6. Μήπως έγραψε πολλές φορές τα
ίδια πράγματα; Αν ναι, δώσε στο διπλανό σου εναλλακτικές λύσεις.
|
||
7. Έκλεισε την επιστολή με ένα
χαιρετισμό και έβαλε την υπογραφή του;
|
Ξαναγράψτε την επιστολή σας. Προσέξτε! Πρέπει να είναι
καθαρογραμμένη, με ευανάγνωστα γράμματα και όσο το δυνατό λιγότερα ορθογραφικά
λάθη.
Με τη βοήθεια της δασκάλας ή των γονέων σας βρείτε από το διαδίκτυο
σχολεία που οι μαθητές τους ζητούν επικοινωνία με μαθητές από άλλες χώρες.
Στείλτε την επιστολή σας ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail για να αρχίσετε αλληλογραφία με κάποιο από τα παιδιά του
εξωτερικού.
Καλή
επιτυχία!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου