Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

1.ΠΑΡΑΓΩΓΗ. ΓΡΑΠΤΟΥ. ΛΟΓΟΥ - ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΤΑΞΗ: ΣΤ”

«Ενότητα 1: ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα»
Θέμα: «Είδες σε μια βιτρίνα το ποδήλατο των ονείρων σου. Ένας συγγενής σου θέλει να σου το αγοράσει. Γράψε ένα σύντομο γράμμα για να του το περιγράψεις ακριβώς όπως το επιθυμείς»
Αρχικά σκέψου: ποιο είναι αυτό το πρόσωπο και πόσο άνετα νιώθεις μαζί του (έτσι θα επιλέξεις και το ύφος σου: φιλικό - β’ ενικό ή επίσημο - πληθυντικό). Τι χρόνους χρησιμοποιούμε όταν περιγράφουμε ένα αντικείμενο και όταν αφηγούμαστε μια ιστορία. Ποιες λέξεις ή  φράσεις θα χρησιμοποιήσεις για να τον συγκινήσουν και να τον πείσουν να στο αγοράσει!
Δεν ξεχνάς να αναφέρεις…
ü  Ποιος είναι ο σκοπός για τον οποίο γράφεις.
ü  Ποια ήταν η αφορμή που επιθυμείς ένα ποδήλατο;
ü  Πόσο σημαντικό είναι για σένα το ποδήλατο; Πώς θα το χρησιμοποιήσεις; Πού θα σου φανεί απαραίτητο;
ü  Πού και πότε το είδες πρώτη φορά; Πώς μπορεί ο συγγενής σου να το βρει;
ü  Ποια είναι: η μάρκα, το μέγεθος, το χρώμα, τα ιδιαίτερα εξωτερικά χαρακτηριστικά του (ταχύτητες, φρένα, αναρτήσεις, αυτοκόλλητα κ.α.); Έχει κάποια ιδιαίτερη λεπτομέρεια (καλαθάκι, σχάρα, φως, αντανακλαστικά κ.α); Ποια είναι η γενική ιδέα που έχεις γι’αυτό.


ü  Τέλος, δεν ξεχνάς να ευχαριστήσεις το συγγενή σου και να του τονίσεις ποσό σημαντικό είναι το ποδήλατο για σένα, αλλά και πόσο χαρούμενο σε κάνει η πράξη του να σου το αγοράσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου