Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Ο δεκάλογος του καλού πειραματιστή στο σχολείο

Ο δεκάλογος του καλού
πειραματιστή στο σχολείο


 1 

Διαβάζουμε προσεκτικά τις οδηγίες
πριν εκτελέσουμε το πείραμα.


 2 

Συγκεντρώνουμε τα απαραίτητα όργανα και υ-
λικά. Έχουμε δει από το προηγούμενο μάθημα
τι θα χρειαστούμε και έχουμε αποφασίσει στην
ομάδα μας ποιος θα φέρει τι.
● Ό,τι είναι δύσκολο το φέρνει ο δάσκαλος.


 3 

Αφού βεβαιωθούμε ότι καταλάβαμε πώς θα γίνει το
πείραμα, φέρνουμε τα όργανα και τα υλικά που θα
χρησιμοποιήσουμε στο θρανίο μας και κάνουμε το
πείραμα.
● Δεν ξεκινάμε χωρίς την άδεια του δασκάλου!


 4 

Αν διαπιστώσουμε κάποιο πρόβλημα στα όργανα
που χρησιμοποιούμε, ενημερώνουμε τον δάσκα-
λο. Προσέχουμε ιδιαίτερα τα σπασμένα γυάλινα
δοχεία.


 5 

Όταν τελειώσουμε το πείραμα, επιστρέφουμε τα όρ-
γανα και τα υλικά και καθαρίζουμε το θρανίο μας.


 6 

Σημειώνουμε τις παρατηρήσεις μας στο βιβλίο και τις
συζητάμε με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές
μας. Καταλήγουμε σε συμπεράσματα και τα σημειώ-
νουμε στο βιβλίο μας.


 7 

Δε βάζουμε ποτέ στο στόμα μας τις διάφορες
ουσίες που χρησιμοποιούμε στα πειράματα, α-
κόμη κι αν νομίζουμε ότι αυτό είναι ακίνδυνο.
● Στα πειράματα δε χρησιμοποιούμε ποτέ την
αίσθηση της γεύσης!


 8 

Πειράματα με το καμινέτο
κάνει μόνο ο δάσκαλος.


 9 

Στα πειράματα του ηλεκτρισμού χρησιμοποιούμε
ως ηλεκτρικές πηγές μόνο μπαταρίες. Μακριά α-
πό τις πρίζες!


 10 

Τα περισσότερα πειράματα μπορούμε να τα επανα-
λαμβάνουμε μόνοι στο σπίτι, εκτός από λίγα, τα
οποία είναι επικίνδυνα και έχουν στο βιβλίο μας το
παραπάνω σήμα.
● Σε καμία περίπτωση δεν εκτελούμε αυτά τα πει-
ράματα στο σπίτι!

ΠΗΓΗ:  Φυσικά ΣΤ' τάξης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου