Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε


Λίγη …προπόνηση   ...μας ανεβάζει ψηλότερα !!!

 Στρογγυλοποίησε τους παρακάτω αριθμούς στο ψηφίο των μονάδων χιλιάδων.

Αριθμός πριν τη στρογγυλοποίηση
Αριθμός μετά την στρογγυλοποίηση
234.456

569.993

1.345.267

23.457.332

12.857.894

1.657





 Εύρεση του Ελάχιστου Κοινού Πολλαπλάσιου (με γινόμενο πρώτων παραγόντων)



                                       2           3           4







Ε.Κ.Π (2 , 3 , 4)= ……………………………




Πρόβλημα με αναγωγή στη μονάδα

Σε 8 καφάσια βάζουμε 72 κιλά ντομάτες. Πόσα κιλά ντομάτες θα βάλουμε σε 19 όμοια καφάσια;
Λύση
……………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………….
…………………………………………………………………………………………….






Προβλήματα
1.Ένας μανάβης πούλησε την πρώτη εβδομάδα 45 κιλά πατάτες, την δεύτερη 36 κιλά πατάτες και την τρίτη 23 κιλά πατάτες. Η τιμή του ενός κιλού ήταν 2 €.
Πόσα € εισέπραξε από την πώληση συνολικά;
Λύση









Απάντηση


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.Ένας έμπορος την περσινή   χρονιά πούλησε 458 τηλεοράσεις και εισέπραξε 125.950 €.
Την φετινή χρονιά πούλησε 647 τηλεοράσεις.
Πόσα € θα εισπράξει συνολικά;
Λύση








Απάντηση



Γράψε  κλασματικές μονάδες.


………       ……….         ………    ……….             ………     ………….



2.Βρες πόσα είναι:

το 1/3  των  12 μήλων  = …… μήλα

το 1/4  των  16 μήλων  = …… μήλα

το 1/6  των  18 μήλων  = …...  μήλα

το 1/10 των 30 μήλων  = ……  μήλα




3.Βάλε στη σειρά τις κλασματικές μονάδες αρχίζοντας από τη μεγαλύτερη.
1/2    ,     1/5      ,    1/4     ,     1/8     ,    1/6     ,     1/9

…… > …….. > ……. > ……... > …… > ……..




4.Ξεχώρισε τις κλασματικές μονάδες και ταξινόμησέ τις από τη μεγαλύτερη στη μικρότερη.

3/4 ,  4/8  ,   1/9   ,   6/4   ,   1/17  ,   12/23   ,   1/2   ,   1/7   ,   2/5   ,   1/10

  


5.Βρες πόσο είναι:
το 1/2  του 10  ……….
το 1/4  του 20  ……….
το 1/5  του 30  ……….
το 1/20 του 40 ……….


6.Βάλε ανάμεσα στα ζευγάρια  το σύμβολο   =  , <  ,  >
1 … 2/3           4/3 …  1              2/2 … 1                 7/4 … 1


7.Ξεχώρισε τα δεκαδικά κλάσματα και κύκλωσέ τα.

 4/10           3/5             2/100           4/24          1/100         45/1000         34/50

         10/34            12/10        12/23       30/60




5.Γράψε τα δεκαδικά κλάσματα σαν δεκαδικούς αριθμούς.
    2 /10                                            45/1000                          156/100
  

         (κλάσμα, δεκαδικός, διαίρεση,%ο)

50%  = ……….=………=………=………%ο

  9%   =……….=………=………=………%ο

17%   =……….=………=………=………%ο

7 % =………=………=……….=……….%

   Υπολογίστε:                                                                       


2  %   του   800  =
15 %  του  3000 =
0,8 %  του 1600 =
0,04% του   400 =
12%ο  του   600 =
9%ο    του   1 000 000 =
8%      του   640 =                                
3%ο    του   3 000 000  =
14%    του   100 000 =
1,5%    του   100 =


                                                                                                     

Α.Να λυθούν τα προβλήματα  
                          
Β. Να γράψετε τα αντίστροφα των 1, 2 και να τα λύσετε                                  

  1. Τα  3/5 του κιλού φέτα κοστίζουν 4,8 ευρώ. Πόσο κοστίζει το 1 κιλό φέτα;








  1.  Τα  7/10  των μαθητών του σχολείου μας έκανα εμβόλιο. Αν αυτοί που δεν έκαναν εμβόλιο ήταν 36 μαθητές, πόσοι είναι όλοι οι μαθητές του σχολείου μας;








-------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1.  Ένα αυτοκίνητο κοστίζει 19.000 ευρώ. Αν το πάρουμε με έκπτωση 12% πόσα χρήματα θα δώσουμε;









  1. Μία πόλη έχει 12.650 κατοίκους. Τα 3/5  από αυτούς είναι γυναίκες. Πόσοι είναι οι άντρες;





5. Η πλατεία στη γειτονιάς της  Μαίρης   έχει μήκος 32μ. και πλάτος 18μ. Έχει την ίδια περίμετρο με την πλατεία στη γειτονιά της Πόπης που έχει σχήμα τετράγωνο .
Είναι ίσες σε εμβαδόν οι δύο πλατείες; Ποια είναι μεγαλύτερη και πόσο;


                                                                                    





Λύνω κάθετα  τις πράξεις:

α. 30,45 χ 0.06=                      β. 5,009 χ 0.7 =                  γ. 0,126+2,98+0.007+34,02=

δ. 125,098 +4,06+0,216+ 12367=                 ε. 18 – 1,298 =             


 α
 β
 γ
 δ
 ε














6. Το εμβαδόν του περιβολιού του κ. Μίμη είναι 450τμ. και το πλάτος του 15μ. Θέλει να περιφράξει το περιβόλι με συρματόπλεγμα που κοστίζει 2,5 ευρώ το μέτρο. Πόσα χρήματα πρέπει να δώσει;



15μ

                          

   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου