Ε1΄ ΤΑΞΗ 6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ/2014-2015

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ

Ε΄ ΤΑΞΗ
6ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ/2016-2017














Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

ΠΩΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

ΚΛΙΚ   ΕΔΩ



Γράφω μια επιστολή σε ένα νέο φίλο μου  από άλλη χώρα . 
Θα με βοηθήσουν σε αυτό οι παρακάτω πίνακες.
Τι να προσέξω όταν θα γράψω την επιστολή


Κριτήρια
1. Γράφω στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία.
2. Προσέχω την προσφώνηση.
3. Κάνω τουλάχιστον πέντε παραγράφους:
Πρώτη παράγραφος: Γράφω για τον εαυτό μου
Δεύτερη παράγραφος: Γράφω για το σχολείο μου
Τρίτη παράγραφος: Γράφω για την πόλη ή το χωριό μου
Τέταρτη παράγραφος: Γράφω για την Ελλάδα
Άλλες παράγραφοι: Γράφω ό,τι άλλο θεωρώ σημαντικό
Τελευταία παράγραφος: Επίλογος
4. Γράφω προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα θέλω να πω.
5. Χρησιμοποιώ τελικές και συμπερασματικές προτάσεις (λέξεις: για να, να, ώστε και)
6. Προσπαθώ να μην επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα.
7. Κλείνω την επιστολή με ένα χαιρετισμό και υπογράφω.

Όταν τελειώσετε ξαναδιαβάστε την επιστολή σας και δώστε την στο διπλανό σας για να την αξιολογήσει. Αξιολογήστε κι εσείς τη δική του συμπληρώνοντας τον πιο κάτω πίνακα.


Ερώτηση

Ναι
Όχι
1. Έγραψε στο κατάλληλο μέρος της επιστολής τον τόπο και την ημερομηνία;


2. Πρόσεξε την προσφώνηση;



3. Έκανε τουλάχιστον πέντε παραγράφους:
Πρώτη παράγραφος: Έγραψε για τον εαυτό τα του;
Δεύτερη παράγραφος: Έγραψε για το σχολείο του;
Τρίτη παράγραφος: Έγραψε για την πόλη ή το χωριό του
Τέταρτη παράγραφος: Έγραψε για την Ελλάδα;
Άλλες παράγραφοι: Έγραψε άλλες πληροφορίες που θεώρησε σημαντικές;
Τελευταία παράγραφος: Έκλεισε την επιστολή του με έναν επίλογο;


4. Έγραψε προσεκτικά, με απλό και κατανοητό τρόπο όσα ήθελε να πει;



5. Χρησιμοποίησε τελικές και συμπερασματικές προτάσεις (λέξεις: για να, να, ώστε και)



6. Μήπως έγραψε πολλές φορές τα ίδια πράγματα; Αν ναι, δώσε στο διπλανό σου εναλλακτικές λύσεις.



7. Έκλεισε την επιστολή με ένα χαιρετισμό και έβαλε την υπογραφή του;





Ξαναγράψτε την επιστολή σας. Προσέξτε! Πρέπει να είναι καθαρογραμμένη, με ευανάγνωστα γράμματα και όσο το δυνατό λιγότερα ορθογραφικά λάθη.
Με τη βοήθεια της δασκάλας ή των γονέων σας βρείτε από το διαδίκτυο σχολεία που οι μαθητές τους ζητούν επικοινωνία με μαθητές από άλλες χώρες. Στείλτε την επιστολή σας ταχυδρομικώς ή μέσω e-mail για να αρχίσετε αλληλογραφία με κάποιο από τα παιδιά του εξωτερικού.

Καλή επιτυχία!!!
Picture

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου