Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΥΤΟΔΙΟΡΘΩΣΗ



Κάθε φορά που γράφω ένα κείμενο το ξαναδιαβάζω. Προσέχω όλα τα παρακάτω και διορθώνω όσα χρειάζεται.
 (Μπορεί να χρειαστεί να ξαναγράψω κάποια μέρη του κειμένου μου.)
v Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα;

v Τι μου άρεσε περισσότερο απ' όσα έγραψα;

v  Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα;

v Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμα;

v Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου;

v Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια λιγότερο;

v Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους;
v Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα το λεξικό μου;
v Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες και τα κόμματα;
v Χρησιμοποίησα πολλές διαφορετικές λέξεις ή χρησιμοποίησα πολλές τις ίδιες λέξεις ;
v Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Μπορεί να το διαβάσει κανείς εύκολα; Τα γράμματα μου είναι ευανάγνωστα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου