Εμφανιζόμενη ανάρτηση

200 χρόνια μετά

  6ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Μια διαδικτυακή πρωτοβουλία του σχολείου μας ...200 χρόνια μετά κάνουμε τη συμμετοχή μας ...μέρος της εμβλημ...

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Στη διαφήμιση… όλα είναι δυνατά!


Στη διαφήμιση… όλα είναι δυνατά!



Χαρακτηριστικά διαφήμισης

  • μια «ζωντανή» εικόνα με έντονα χρώματα
  • το όνομα του προϊόντος και της μάρκας του (δεν υπάρχουν πάντα και τα δύο)
  • μια διασκεδαστική, σύντομη και εύκολη να τη θυμόμαστε συνθηματική φράση (σλόγκαν) που έχει σχέση με την εικόνα, με το όνομα του προϊόντος ή με το βασικό προτέρημά του
  • ένα μικρό κείμενο που περιγράφει το προϊόν και μας ενημερώνει γι΄ αυτό


Χρησιμοποιούμε
  • Κυρίως την προστακτική έγκλιση (μερικές φορές και την υποτακτική)
  • Πολλά σημεία στίξης, και ιδιαίτερα το θαυμαστικό, το ερωτηματικό και τα αποσιωπητικά
  • Πολλά επίθετα και μάλιστα με τρόπο συχνά υπερβολικό.
Picture
Picture
Παραθετικά επιρρημάτων
Παραθετικά έχουν τα επιρρήματα που σχηματίζονται από επίθετα.

πχ Αγόρασα φτηνά την μπάλα.
Picture
Picture

Picture
Picture

Εκφράσεις και συμφράσεις

  • Εκφράσεις είναι τα λόγια (λέξεις ή φράσεις) που έχουν κάποια ιδιαίτερη, συνή­θως μεταφορική, σημασία
πχ Έπεσε με τα μούτρα στο φαΐ, Άλλη όρεξη δεν είχα,
Το πούλησε για ένα κομμάτι ψωμί
  • Συμφράσεις είναι τα λόγια, συνήθως δύο λέξεις μαζί, που τις συναντάμε κατά κανόνα μαζί και σημαίνουν ένα συγκεκριμένο πράγμα
πχ σοκολάτα αμυγδάλου ,ψωμί σικάλεως, χυμός πορτοκάλι, κρητικό παξιμάδι
Picture

Αντώνυμα επιθέτων

Με τον όρο "αντώνυμο" εννοούμε λέξη ή φράση με αντίθετη σημασία από μια άλλη λέξη ή φράση
πχ  δυνατός - αδύνατος    μεγάλος - μικρός   όμορφος - άσχημος   καλός - κακός

View more presentations or Upload your own.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου